Jag har varit duktig!

Jag märkte innan när jag åkte in till Habo hur bilen såg ut.. Insidan var full av damm och smulor från Novalies mariekex och en och en annan majskrok och lite annat smått och gott. Så när Novalie sov tog jag tummen ur röven och städade ur den och tvättade den. Men jäklar så bökigt det är att tvätta den. Först fram med sladda och skit till högtrycken, och sen ska vatten kopplas och grejas. När Novalie sen vaknade så tog vi på galonisarna så fick hon vara ute i trädgården medan jag fixade klart.
Det tog sin lilla tid men nu är den så fin så!
Nu är det bara en ny wunderbaum som behövs så är den som ny sen!! :D


 <--- Pärlan



Så här söt är Novalie idag, lika söt som vanligt alltså!


Nu ska vi byta bajsblöja och sen ska jag göra mig iordning för ikväll ska jag jobba 16-22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback