Ledsen dag

Så har denna dagen också snart gått.. Klockan är redan 15.00!
Det har inte blivit mycket gjort idag, Novalie har en dålig dag stackaren. Tror att det är tänderna som är på gång och spökar också är hon lite snorig. Det enda som duger idag är jag, har haft henne i knät mer eller mindre hela dagen. Först nu har jag tagit mig något att äta, det var välbehövligt! Får se om hon blir gladare när Tom kommer hem. Just nu ligger hon och sover så jag passar på att sitta lite vid datorn.
Få se om jag kan få i henne lite mat sen när hon vaknar till..

Klockan 17.00 ska Tom vaccinera sig, hoppas han klarar sig utan biverkningar av sprutan!
På nästa BVC besök ska vi prata om vaccination av lillfisen för knorrsjukan. Får dåligt samvete varje gång jag kliver utanför dörren för att jag utsätter henne för att smittas. Sen tänker jag såhär med, biverkningarna av sprutan är bättre än om hon skulle smittas och behöva ligga kopplad till en maskin som ska andas åt henne! Får se vad dom säger, än så länge är hon ju inte gammal nog och innan det blir aktuellt kanske man vet lite mer om vaccinet och dess biverkningar..

Min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback