Kalasdag

Nu är vi hemma från kalaset, jag är helt slut efter idag, och vetskapen om att jag ska jobba imorgon gör det inte bättre..
Terroristen ligger i sin säng och pratar med sig själv, trodde hon skulle somna men icke sa nicke! Med tanke på att hon bara sovit 20 minuter i bilen sen klockan 2 så borde hon vara trött. När vi kom hem fick hon en skål gröt = gröt överallt som vanligt!
Ska ta md mig skruttungen och lägga mig i sängne och kolla på Lejonkungen, då dröjer det inte länge innan hon somnar.
Imorgon blir det som sagt jobb 8-20.. Har haft några såna turer nu så det blir lite mer pengar i kassan när lönen kommer :) skönt!



Lillskruttan på kalas hos farfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback