Jobbar natten..

Sitter nere på jobbet nu, är helt slut!
Sen saknar jag min lilla skrutta så det nästan gör ont :( det är så mysigt att titta på henne när hon somnat på kvällen och se hur sött hon sover och hur hon myser med sin snuttefilt!
Vill åka hem och mysa!

Imorgon ska Tom åka till Stockholm och hämta en bil så vi ses inte först på eftermiddagen :( då blir det julbord med klubben, och jag har panik! Vet inte vad jag ska ha på mig.. Kommer ju inte i något nu för tiden! Men det får väl bli dom pösiga jeansen och klubbtröjan, orka va snygg! Novalie ska nog ha klänning, eller jeans och en tröja. Får väl se vilket humör jag är på när jag kommer hem, beroende på hur natten bli.. Sen kommer jag inte kunna lägga  mig och ta det lugnt heller, för då kommer Toms brorsa och fixar klart vardagsrummet (äntligen!), problemet är bara att han har 3 barn med sig + att jag har Novalie själv imorgon eftersom Tom är iväg..

Nu ska jag natta sista gubben sen ska jag lägga mig och läsa och äta choklad och dricka cola i min ensamhet! Spökflickan har jag läst ut så jag har gått på nästa bok av samma författare, denna heter "bara barnet". Sen ska jag sova och hoppas jag får sova hela natten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback