Innehållsrik dag!

.. eller inte!
Vaknade vid nio idag av att lillfisen låg och drog mig i håret, hon sov i vår säng från klockan 6 imorse när hon hade ätit. Hon är stark den lilla rackaren så ont gjorde det, klarvaken direkt!
Sen flöt morgonen på, hon åt lite gröt och vilade en stund och jag passade på att sitta en stund vid datorn. Hon har varit lite småkinkig nu det senaste så när hon är vaken så vill hon sitta i knät för det mesta, och det blir inte mycket gjort då!

Nu sover hon igen, denna gången tror jag hon sover lite längre. Ska passa på och gå ner och duscha och hänga upp tvätten jag satte på innan.
Sen ska jag ta och rensa ur vår stora garderob. Var inne där innan och lämnade lite tomflaskor och upptäckte att jäklar vad det luktar lök!!
Vi har en påse med lök där inne som vi fått av Toms föräldrar, och vilken surprise när jag kommer in och det ligger lök ÖVERALLT! Musmaffian har varit där och haft kalas, tuggat sönder påsen så det rullat ut över hela golvet. Löken är bara att kasta...
I veckan ska jag ta och åka upp till pappa och låna lite musfällor, se om försvinner dom små äcklena!

Väntar på att Tom kommer hem..



Se så dom gjort.. skalat varenda lök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback