Ingen feber idag!

Novalie har klarat sig från febern :) blev dock lite orolig igår kväll, hon åt bara en liten klick med potatis- och majspureé vid halv sju, sen åt hon inte först 4 imorse. Fast och andra sidan har hon ätit mer idag under dagen.

Idag har jag och Novalie varit nere i Habo, på apoteket och Ica. Eftersom vågen visar som den gör så bestämde jag mig för att ställa bilen vid Ica och gå bort till vårdcentrum, det är inte jättelångt men en liten bit iaf. Så fick vi lite luft idag me :)

Om en stund kommer Madeleine, Kristian och lilla Ellie och fikar, jag har bakat en kladdkaka som står i ugnen och luktar gott. Tänkte jag skulle hinna göra iordning något att äta innan dom kommer, är skithungrig och känner att humöret börjar sjunka lite väl lågt.. För allas skull så är det nog det bästa.

Se om jag hinner skriva lite senare kanske :) om jag nu har något att skriva om vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback