Tradera är grejer!

Jaha, det var visst ingen engångsföreetelse igårkväll/natt. Denna verkar bli likadan!
Efter en flaska välling somnar fisen och sover idag 1,5 timme för att sedan vakna och vara ledsen. För att Tom den stackaren ska få sova eftersom han ska upp och jobba imorgon så har jag bäddat den stora madrassen i vardagsrummet här uppe så kan jag och Novalie sova på den inatt ifall hon ska vakna 1-2 gånger i timmen inatt igen.
Usch vet inte vad jag ska bära mig åt, detta funkar inte o längden..

Har förresten vunnit lite grejer på Tradera idag :) jag skäms inte för att köpa begagnat, kläder är dyrt och man kan göra rikitga fynd! Grejer och kläder som är nästan oanvänt! Sen köper jag nytt med, så varför inte kombinera det?!
Bland annat detta!

  76:-

  19:-

Säg vad ni vill men jag tycker det rockar stenhårt!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha a det kanske jag skulle göra så får jag lite sällskap med, inte för att jag inte vill sova men det går ju fan inte

2009-12-16 @ 22:46:46
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback