Sovstrejk och julklappsklur

Novalie ville inte somna ikväll heller.. men idag lyckades jag få henne att somna innan tolv iallafall! Första natten hon var vaken länge var hon vaken till tio över tolv, igår somnade hon 20 över 11 och idag kvart över tio, så det blir ju tidigare för varje kväll iallafall!

Idag har jag suttit och filurat lite på julklappar, har mer än en del kvar! Våra föräldrar är klara, men mer än så är det inte.. Så dagen innan julafton ska jag ge mig iväg och köpa julklappar! Det dummaste man kan göra, men jag har vant mig för det blir samma sak varje år. Det har inte riktigt gått in i mitt huvud att det bara är 10 dagar kvar till julafton. Då kommer mamma <3 det längtar jag mest efter :)
Novalie behöver en del kläder men det tror jag att jag väntar med tills mellandagsrean, något borde man ju kunna hitta där tycker jag! Jag hittade även en pryl som kallas kedjelänk till Novalie på BR's hemsida. Arabelle har en sån som Novalie är ruggigt förtjust i! Den låter kul när man slår den mot saker!

Jag provade att lägga lillfisen på golvet idag för att se vad hon skulle göra. Hon provade att gå upp i krypställning några gånger, men hon gled bara ner igen för golvet är så halt.. Men på nått vis lyckades hon förflytta sig för helt plötsligt låg hon 2 meter bort från stället jag lagt ner henne på! :P
Snart så!!


Kedjelänk till Novalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback