Saknar lillfisen :(

Klockan ett idag lämnade vi lillfisen hos farmor och farfar, och jag saknar henne jättemycket! :( det är så tomt här utan henne.. Ingen som pratar/skriker/skrattar!
Hoppas det går bra inatt och att hon får sova, för det är säkert ännu läskigare och vakna mitt i natten när man inte är hemma och varken mamma eller pappa är där.. Förresten så sov hon hela natten nu som var :) somnade vid nio och vaknade vid halv sju imorse. Blev faktiskt en aning förvånad!
Imorgon blir det sovmorgon iaf :)

När vi kom hem så gjorde jag lite knäck och började med maten. Det var riktigt spännande med knäcken för jag använde matlagningsgrädde ist för vispgrädde, men det funkade det med och dom blev jättegoda! Ska nog tassa ner för trappan och hämta några... Ohh kom på att jag har ostbågar me!! :D

Har slått in lite julklappar med, och på onsdag ska dom sista inhandlas!

Kommentarer
Postat av: ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

Usch vad jobbigt att va ifrån sin bebis en hel natt.. Vi ska lämna Devin hos farmor o farfar över nyår. Får se hur det går.. Jag kommer må hemskt i början gissar jag på. Det blir ju första gången som jag är utan min bebis... En HEL natt :/



Svar: Ja, kanske. Hans tänder är ju på väg känns det som. Han biter inte så mycket tycker jag, men det kanske dem inte gör om det gör ont och inte kliar?

2009-12-21 @ 07:39:52
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback