Så var det kväll igen..

.. och här sitter jag i min ensamhet! Novalie somnade efter att hon hade badat och ätit välling, han knappt lägga ner henne i sängen innan hon slocknade!

Idag har här varit lugnt idag! Så himla skönt så du anar inte :) Har endast varit lite smågnäll, men iaf mindre än vanligt! Eftermiddagen spenderade vi i köket, jag vid spisen och Novalie på golvet. Jag har nämligen bakat småkakor, havrekakor för att vara exakt, sen lagade jag mat både till oss och till Novalie. Det blev spaghetti och pasta. Skruttan verkade gilla mammas egna mat, och det känns skönt för det blir ju lite billigare och man vet precis vad som är i maten :) 
Har nu ikväll efter att mina älsklingar somnat suttit och letat lite recept på barnmat på nätet och det finns en hel del lätta och smidiga recept så det ska testas i veckan!
Imorgon får hon kyckling, potatis och grönsaker som jag tillverkade förra veckan och frös in. 

Nu ska jag gå och lägga mig och se på lite Greys Anatomy för imorrn är det full rulle! Ska träffa Angelica nere i stan vid tolv, så imorrn blir det ingen sovmorgon som det blev idag till halv elva! 
Vi ska ta en sväng in på skolan och säga hej till alla galningar och så ska vi träffa Anna en sväng :) sen blir det ner till stan för Angelica ska köpa julklappar och så ska vi fika/äta lunch. 
Hoppas innerligt att lillfisen är på bra humör, fast det brukar hon ju vara så länge man inte är hemma.. 
Sen när jag kommer hem så kommer Toms bror och börjar med väggarna i köket som ska byta färg så det blir fullt upp!

Natti!




Nybadad Novalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback