RallyKalle kör Volvo!!

Natten blev inte så hemsk som jag hade föreställt mig tack och lov! Novalie somnade om igen vid midnatt och sov till 9 imorse utan att vakna, så nu känner jag mig rätt reko i huvuvdet :)
Har märkt på henne att hon börjar bli lite förkyld för hon är snorigare än vanligt och nyser och ahr sig..

Måste bara får svära lite över alla idioter med körkort! Vi åkte in till Habo idag jag och lillfisen för att köpa lök så vi kan göra köttbullar till julen så vi siktade på Konsum. I hela Habo så kryllar det av såna där refuger som gör att vägen blir smlare och bara en bil får plats så den som kommer först fram får köra. Som alla vet så är det ett himla busväder ute, det är snö och halt och vägarna är som isgator och framförallt vid dessa refuger där det är många som stannar för att sedan köra igen. Idag inne i samhället stannade jag för en bil och blinkade med helljuset (snäll som man är) så att hon kunde köra först eftersom det är dumt att chansa att man hinner och sen inte göra det och få tvärnita och glida genom hela Habo.
Den andra bilen höll också på att sakta in men började köra när jag blinkade. Då ser jag i backspegeln att det kommer en volvo och kör om mig och gasar som en jävla idiot genom denna refugen!!!
Detta gör att kvinnan i den andra bilen fick tvärnita eftersom hon var på väg genom den när idioten kom.
Där höll det på att bli en krock bara för att folk har så förbannat bråttom jämt.. Usch vad trött jag är på folk!

Så nu känns det bättre!!
Kan passa på att säga att det blir inga köttbullar idag iaf, jag glömde köpa ägg mitt smarthuvud..

 
Såhär utslagen var hon igår när hon äntligen somnade om..





Kommentarer
Postat av: ~ Beatrice, mamma till Devin, 090723 ~

Vissa bör inte ha körkort!

2009-12-17 @ 15:03:46
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar: Nej verkligen inte!! Usch blir så arg!

2009-12-17 @ 20:23:57
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback