Köttbullar för hela slanten :)

Idag har här gjorts köttbullar på både bredden och tvären och enligt mig själv så blev dom fasligt goda!! :) Novalie höll mig sällskap med humöret uppe hela tiden, hon satt i sin matstol och åt majskrokar och pillade med allt möjligt, bland annat sina öron som hon precis verkar upptäckt.. Himla lustiga saker och sticka ut från huvudet. Hon är väl för underbar mitt lilla gryn <3

Nu börjar jag faktiskt få lite julkänsla, den kommer krypande mer och mer för varje dag :) hade så gärna velat gå ut i snön med Novalie idag, men det blåste så äckligt mycket så jag tyckte det var lite onödigt..
En vecka kvar till jul idag! Helt sjukt.. Och jag som knappt börjat köpa några julklappar :P attans rabarber!
Någon mer som vill hänga med till A6 på onsdag klocka tio?!

Nu ska vi se om lillfisen vill sova! Somnar kanske hon gör, men hon lär ju vakna efter en stund igen är jag rädd för..


100 nånting köttbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback