Knaskväll!

Gårdagskvällen blev riktigt knepig! Novalie somnade i Toms famn redan vid halv åtta utan att ha ätit välling! Detta innebar att hon vaknade strax innan nio och var hungrig.. Sen när hon hade ätit så var hon pigg som en lärka så hon fick sitta med oss i soffan och titta på Kniven mot strupen. Jag trodde att hon skulle somna efter det, men tji fick jag!! TIO över TOLV somnade hon äntligen för natten och mamma var helt slut!
Hon har aldrig somnat så sent så jag blev lite paff..

Hon mår bra idag iaf, ingen feber än så länge :) skönt! Men det kan ju komma, min feber kom inte förrän nästan ett dygn efteråt..
Nu har Tom kommit hem, för det är fredag!! Så skönt att ha honom hemma! Blir det samma sak ikväll med Novalie så är det hans tur att natta henne ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Igår somnade Arabelle inte förrens halv tolv :S undrar om dom pratat ihop sig genom telepati bara för att göra oss extra trötta

2009-12-11 @ 20:29:39
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback