Jag är såå trött, men inte Novalie!

Vet inte vad det är med min lilla skrutta nu för tiden. Hon har så svårt att sova!
Vi har haft en till jobbig kväll..

Hon vaknade efter att ha sovit middag i 2 timmar vid 16.00, då åt hon ochvar pigg och glad när Tom kom hem. Hon fortsatte att vara glad och vi lekte tittut och busade, och hon orkade hålla sig vaken ända till åtta. Då åt hon bara 120ml välling innan hon däckade i mitt knä helt utslagen så jag la in henne i sängen och hon sov vidare en timme ungefär. Sen vaknar hon och nappen duger inte så vi provar med en skvätt välling till men det vill hon inte ha! Sen lyckas jag få henne att somna i vår säng där hon sov ungefär 30 minuter, sen vaknar hon igen!!
Denna gången gick det inte att få henne att somna om så det var bara slå sig ner framför tv:n och vänta på att hon skulle bli trött. Klockan är nu 23.15 och jag har precis lagt in henne i sin säng igen efter att hon somnat på min mage i soffan..
Jag är helt slut! Det är fjärde kvällen hon är orolig och sover jättedåligt! Nu hoppas jag att hon sover iaf några timmar så jag kan få mig en blund med... Vaknar hon inatt så får hon nog sova mellan oss, det brukar funka!
Vi får se hur det går, hoppas på det bästa!

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback