Allt är som vanligt igen..

Nu har mamma, Åke och Daniel åkt hem och i den lilla stugan i Gullskog är allt precis som vanligt igen, det känns en aning konstigt när det varit så mycket folk här dom senaste dagarna.. Under dagen har jag hunnit plocka iordning lite, städat toan och tvättat 3 maskiner tvätt. Jösses det finns ingen ände på det! Vad man än gör så känns det som om det inte syns iaf! Men nu när jag har tvättat undan alla kläder kan jag köra en maskin med sängkläderna imorgon :) skönt!

Men riktigt som vanligt är inte allt ändå, farmor gick ju bort dagen innan julafton.. Fick beskedet nere i Ullared, i gången med schampoo och balsam! Kommer ihåg det så väl.. Jag har fått titta på film nu dom senaste dagarna för att kunna somna, då har jag något att koncentrera mig på, släcker jag bara ner och försöker sova så tänker jag för mycket, så DVD:n är min vän på kvällen/natten.
Älskade farmor! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback